الاثنين، 16 يناير 2012

بتقول خلاص

بتقول خلاص كل اللي بنا انتهي

أبدا منتهي ودى كلمه انا قلتها
لما التاقينا إلتقينا في لحظه واحده
ولما دقة قلوبنا دقت نغمه واحده
ولما همسة عيونا كانت كلمه واحده
بعلنها مش حسيبك لحظه وحده
الفراق مش إختيارك ولا قرارك
فين انا في دنيتك ولا يكون قلبي
إنخدعك في محبتك
لأمظنش إنك أناني ولا واحد تاني
انا فهماك وراسيه علي ميتك
ماتحسبني علي أوهامك وغيرتك
ما تعتبيني علي عزال جابين
في سيرتي وسيرتك
أوعي تقول إني مش حبيبتك
مش ضعف مني إني أقولك بحبك
إنك ياقلبي قلبي وعمرى ما أستغني عنك
مش حدارى حبي ليك
مش حخبي شوقي ليك لأنه باين لعينيك
ودقة قلبي بتناديك
طب انا لومشيت,,قلبك حينده عليه
ولا ح يسمع كلامك ولاحتخاصمني عينيك
وعينيك حتبكي وتسهرك لياليك
إزاى يخاصمني قلبك وعنيك حبايبي
قال أيه قال ان اللي بينا إنتهي بيحلم يا قلبي


==================================

نكمل ولا نفترق
=======
فكر نكمل ولا نفترق
ياترى نكمل رحلة العذاب
لقلب حب في حبه شك
والتاني قلب غار قايد نار
والكره بينهم يبتدء
نكمل بين نارغيره وشك
والنهايه برده إننا نفترق
ولا من دلوقت يكون الفراق
انا وانت حبايب عمر
وذكرى حلوه لبعض نفتكر
تفضل جوانا شمعة
ماتدوب ولا تحترق
فكر نكمل ولا نفترق
===============

شفتك بعيني راكع تحت رجلها
بالدمع تستعطف قلبها
وبتقول لها إنك بتحبها
وسمعتها بتقولك
إني أكتر من أختها
والفرح والحزن شاركتها
والدموع لسه في عينيها ردت عليك
بتقول لي بحبك إزاى قلبي يآمن ليك
وإزاى أسامح روحي لو في يوم جارحتها
أخرج من حياتنا من غير ندم عليك
من غير متحسو بيه سبت المكان
والدنيا بتلف بيه
وانا بقول ليه ياقلبي خان
إتقبلت انا وهي وكأن مافي شئ كان
أول مره نخبي حاجه عن
بعضنا من يوم م صحبتها
حتبرر وتقول أيه ولا حتحلف
كدب تاني
ياخاين وأناني أخرج
من حياتنا من غير ندم عليك









ليست هناك تعليقات: